На різні групи товару поширюється певний гарантійний термін, ця інформація зазначена у картці товару. Гарантія від 14 днів до року.
Порядок вирішення питання гарантійного ремонту товару, що був у експлуатації для його сервісного обслуговування:
- необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефонами, вказаними на сайті інтернет-магазину;
- надіслати фото та відео, де чітко відстежуються ознаки поломки, вказавши причину несправності товару;
- менеджер передає фото або відео до сервісного центру для аналізу проблеми майстром з ремонту, оскільки це прискорює вирішення питання (іноді це можна зробити дистанційно);
- якщо проблему неможливо вирішити дистанційно, менеджер оформляє заявку на гарантію та надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (надсилання здійснюється тільки Новою Поштою);
- клієнт має надати чистий товар у повній комплектації;
- після відправки товару клієнт повинен повідомити менеджера про номер товарно-транспортної накладної.
Причини відмови сервісного центру у гарантійному обслуговуванні (ремонті):
- наявність на виробі механічних чи інших ушкоджень, що виникли у процесі експлуатації;
- порушено гарантійні пломби;
- порушено правила використання, наведені в «Інструкції з експлуатації»;
- несанкціоноване розкриття, ремонт, зміна конструкцій вузлів та деталей виробу;
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до мережі;
- ушкодження, що виникли внаслідок критичного відхилення напруги електромережі;
- пошкодження, що виникли внаслідок використання товару не за призначенням або з порушенням Інструкції з експлуатації.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
1. Обов'язкова перевірка товару при отриманні у поштовому відділенні:
- При отриманні товару поштою необхідно оглянути товар на наявність пошкоджень та перевірити комплектацію.
- При виявленні будь-яких візуальних пошкоджень або відсутності комплектуючих покупцю слід відмовитися від отримання товару та повідомити про це співробітника пошти, який складе акт пошкодження товару під час перевезення.
- Покупцю слід одразу звернутися до продавця для обговорення питання повторного надсилання товару покупцю.
- У разі отримання покупцем товару з будь-якими візуальними механічними пошкодженнями, подальші зобов'язання щодо обміну/повернення/гарантії продавець не несе.
2. Обмін товарів належної якості протягом 14 днів з моменту отримання покупцем здійснюється за дотриманням таких умов:
- Товар не використовували, залишився товарний вигляд
- Оригінальне заводське упакування, комплектуючі, споживчі властивості.
3. Повернення товарів неналежної якості у встановлені гарантійні строки здійснюється за дотриманням таких умов:
- Оригінальна заводська упаковка та всі комплектуючі збережені
- Товар не має візуальних механічних пошкоджень, не використовувався не за призначенням
- Покупець звернувся у встановлений гарантійний термін для повернення/обміну/ремонту товару
4. Для повернення/обміну товару необхідно:
- зв'язатися з представником інтернет-магазину IzBetona за телефонами (066) 330-33-99, (068) 719-59-33, (063) 749-63-40 для обговорення всіх деталей
- скласти заяву на обмін або повернення коштів із зазначенням причин та недоліків
- після погодження з представником інтернет-магазину надіслати товар разом із заявою перевізником "Укрпошта" за адресою: Київ 2, 02002, до питання, Єдинач Олена Юріївна, тел. 0663303399
Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортну накладну послугу «зворотна доставка коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде знову відвідати відділення пошти, щоб змінити умови доставки.
5. Після отримання товару та перевірки стану продавець протягом 7 банківських днів або повертає кошти покупцю, або відправляє новий товар.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.