Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Диско куля  в патрон LED Cryst almagic ball light E27 997 BT

Диско куля LED Cryst almagic ball light E27 997 BT має компактний дизайн у вигляді лампи, вкручувати в стандартний патрон, вбудований модуль бездротового підключення Bluetooth і USB вхід для підключення флешок з музикою в MP3 форматі.

Гарний, сучасний білий корпус пристрою не кидається в очі і не шкодить інтер'єру кімнати. Завдяки функції Bluetooth ви можете підключити мобільний телефон і транслювати на диско лампу пісні, яким світломузика буде підморгувати в такт.

Управління музикою проводиться за допомогою пульта дистанційного керування, що входить в комплект, що дуже зручно, коли куля знаходиться високо над головою.

В диско кулі на спеціальній поворотній платформі встановлені 6 яскравих різнокольорових світлодіоди, які включаються поперемінно і в різних комбінаціях, в автоматичному режими та режим звукової активації. Кількість квітів: 6 (червоний, зелений, синій, помаранчевий, рожевий, білий).

Дуже добре підійде для розміщення як в кафе, клубах і барах, так і для домашнього використання.

 

Характеристики диско кулі:

  • Ергономічний компактний дизайн;
  • Зручне підключення в стандартний патрон для лампочки;
  • Версія Bluetooth: V4.2;
  • Джерело світла: 6 штук яскравих світлодіодів;
  • Кольори LED ламп: білий, зелений, червоний, синій, жовтий, фіолетовий;
  • Кут освітлення: 160° ;;
  • Потужність LED ламп: 1W;
  • Загальна потужність світла: 6W;
  • Розміри: 160 х 160 х 166 мм;
  • Частотний діапазон: 135Hz-15KHz;
  • Режими: Auto, Sound Activation, MP3, Bluetooth;
  • Живлення: мережа AC100-240 У 50-60 Гц.

 

Комплектація :

  • Диско куля;
  • Пульт ДУ.

Диско куля в патрон LED Cryst almagic ball light E27 997 BT

Артикул 009838
В наявності
545 грн
615 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Оптові ціни від 5 одиниць
Замовити швидко
Характеристики
Бренд MHZ

Доставка "Нова Пошта"

Вартість доставки - від 50 грн:

  • поштомат - від 50 грн
  • у відділення - від 50 грн
  • кур'єром - від 85 грн

Доставка "Укрпошта"

Тариф Укрпошта Стандарт:

  • від 35 грн - до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів)
  • від 80 грн - від 15 кг

Тариф Укрпошта Експрес:

  • від 45 грн - до 15 кг, не більше 70 см (до 3 днів)
  • від 110 грн - від 15 кг

Доставка Rozetka

Організація видачі однієї відправки – 49,50 грн у Магазини ROZETKA.

Габаритні обмеження:

  • розмір довгої сторони трохи більше 120 см;
  • об'ємна та/або фактична вага не більше 15 кг (об'ємна вага (кг) = (довжина (см) × ширина (см) × висота (см)) / 4 000 );
  • лише одне вантажне місце.

►Перевірити наявність відділення Rozetka у Вашому місті за посиланням ⇒ https://rozetka.delivery/tracking/branches

 

Відправлення замовлень ДО 200 грн та ПОНАД 3500 грн здійснюється тільки за ПЕРЕДОПЛАТОЮ!

  • Оплата на рахунок ПриватБанку чи Monobank

Реквізити карти для проведення оплати, Ви отримаєте після обробки замовлення

  • Післяплата

Післяплата при отриманні замовлення по тарифах транспортних компаній

Комісія за грошовий переказ залежить від суми грошового переказу та компанії доставки:

  1. Нова пошта - 20 грн + 2%
  2. Магазини Розетка, ROZETKA Delivery - 15 грн + 1.5%
  3. Укрпошта - 10 грн + 1%
  • Оплата частинами Monobank

Комісія відсутня

Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank

Що для цього потрібне?

  1. Наявність кредитної картки від Monobank
  2. Доступний кредитний ліміт за сервісом "Оплата частинами"
  3. Перший платіж буде списано у день оформлення
  4. Як оформити покупку частинами monobank?

Оберіть товар з відміткою Покупка Частинами monobank

  1. Натисніть кнопку "Купити" та додайте товар у кошик.
  2. При оформленні замовлення оберіть спосіб оплати "Покупка Частинами monobank".
  3. Заповніть усі поля та натисніть "Замовлення підтверджую".
  4. Після цього заявку буде передано на розгляд до банку. Це триватиме кілька хвилин.
  5. Підтвердьте покупку у додатку monobank.
  6. Все, Ви оформили покупку частинами.
  7. Перегляньте інформацію про замовлення в особистому кабінеті.
  • Оплата частинами ПриватБанк

Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів

Що для цього потрібно?

  1. Бути клієнтом ПриватБанку;
  2. Мати картку Універсальна, Універсальна Gold, Platinum, Infinite або World Signia/Elite з кредитним лімітом, що покриває суму замовлення.
  3. Перший платіж буде списаний у день оформлення

Як оформити?

  1. Перейдіть на сторінку товару.
  2. У блоці Оплата для нього має бути вказана "Оплата частинами".
  3. Натисніть кнопку "Купити" і додайте товар у кошик.
  4. При оформленні замовлення виберіть спосіб оплати "«Оплата частинами» ПриватБанку" і кількість платежів.
  5. Заповніть усі поля і натисніть "Замовлення підтверджую".
  6. Підтвердьте оплату у додатку ПриватБанку.
  7. Оплату частинами оформлено! Переглядайте інформацію про замовлення в особистому кабінеті.
  • Онлайн-оплата Google Pay/Apple Pay

Онлайн оплата дозволяє швидко оплачувати покупки за допомогою банківських карток, збережених у вашому обліковому записі Google Pay/Apple Pay без комісії.

Електронний гаманець Google Pay/Apple Pay може зберігати дані всіх банківських карток, забезпечуючи легку та безпечну оплату на сайті та в мобільному додатку через смартфон та планшет чи браузер Chrome на будь-яких пристроях.

Використовуючи цей платіжний метод, не потрібно витрачати час на введення платіжних даних картки, купуючи в один клік.

На різні групи товару поширюється певний гарантійний термін, ця інформація зазначена у картці товару. Гарантія від 14 днів до року.

Порядок вирішення питання гарантійного ремонту товару, що був у експлуатації для його сервісного обслуговування:

  • необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефонами, вказаними на сайті інтернет-магазину;
  • надіслати фото та відео, де чітко відстежуються ознаки поломки, вказавши причину несправності товару;
  • менеджер передає фото або відео до сервісного центру для аналізу проблеми майстром з ремонту, оскільки це прискорює вирішення питання (іноді це можна зробити дистанційно);
  • якщо проблему неможливо вирішити дистанційно, менеджер оформляє заявку на гарантію та надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (надсилання здійснюється тільки Новою Поштою);
  • клієнт має надати чистий товар у повній комплектації;
  • після відправки товару клієнт повинен повідомити менеджера про номер товарно-транспортної накладної.

Причини відмови сервісного центру у гарантійному обслуговуванні (ремонті):

  • наявність на виробі механічних чи інших ушкоджень, що виникли у процесі експлуатації;
  • порушено гарантійні пломби;
  • порушено правила використання, наведені в «Інструкції з експлуатації»;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт, зміна конструкцій вузлів та деталей виробу;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до мережі;
  • ушкодження, що виникли внаслідок критичного відхилення напруги електромережі;
  • пошкодження, що виникли внаслідок використання товару не за призначенням або з порушенням Інструкції з експлуатації.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

  • Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

1. Обов'язкова перевірка товару при отриманні у поштовому відділенні:

  • При отриманні товару поштою необхідно оглянути товар на наявність пошкоджень та перевірити комплектацію.
  • При виявленні будь-яких візуальних пошкоджень або відсутності комплектуючих покупцю слід відмовитися від отримання товару та повідомити про це співробітника пошти, який складе акт пошкодження товару під час перевезення.
  • Покупцю слід одразу звернутися до продавця для обговорення питання повторного надсилання товару покупцю.
  • У разі отримання покупцем товару з будь-якими візуальними механічними пошкодженнями, подальші зобов'язання щодо обміну/повернення/гарантії продавець не несе.

2. Обмін товарів належної якості протягом 14 днів з моменту отримання покупцем здійснюється за дотриманням таких умов:

  • Товар не використовували, залишився товарний вигляд
  • Оригінальне заводське упакування, комплектуючі, споживчі властивості.

3. Повернення товарів неналежної якості у встановлені гарантійні строки здійснюється за дотриманням таких умов:

  • Оригінальна заводська упаковка та всі комплектуючі збережені
  • Товар не має візуальних механічних пошкоджень, не використовувався не за призначенням
  • Покупець звернувся у встановлений гарантійний термін для повернення/обміну/ремонту товару

4. Для повернення/обміну товару необхідно:

  • зв'язатися з представником інтернет-магазину IzBetona за телефонами (066) 330-33-99, (068) 719-59-33, (063) 749-63-40 для обговорення всіх деталей
  • скласти заяву на обмін або повернення коштів із зазначенням причин та недоліків
  • після погодження з представником інтернет-магазину надіслати товар разом із заявою перевізником "Укрпошта" за адресою: Київ 2, 02002, до питання, Єдинач Олена Юріївна, тел. 0663303399

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортну накладну послугу «зворотна доставка коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде знову відвідати відділення пошти, щоб змінити умови доставки.

5. Після отримання товару та перевірки стану продавець протягом 7 банківських днів або повертає кошти покупцю, або відправляє новий товар.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.