Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Взуттєвий дезодорант Hey-Sport SHOE FRESH

HEY-Sport® SHOE FRESH – Дезодорант для взуття. Ефективно усуває неприємні запахи, бактерії та грибки. Не пошкоджує шкіру та інші матеріали, з яких виготовлено взуття. Має тривалий ефект.

Характеристики дезика для взуття Hey-Sport SHOE FRESH:

  • Надійний бар'єр проти запаху та бактерій
  • Дезодоруючий ефект
  • Не ушкоджує матеріал
  • Нешкідливий для шкіри завдяки використанню інгредієнтів, які застосовуються для косметичних засобів
  • Розкладається біологічно
  • Флакон-спрей 100мл.

Спортивне взуття піддається активному впливу: з одного боку, заняття спортом передбачають підвищене потовиділення, з другого – спортивне взуття постійно контактує з брудом. Як високотехнологічний продукт спортивне взуття зазвичай виготовляється з різних матеріалів, які ретельно пошиті або склеєні між собою. Тому звичайні миючі засоби не завжди підходять для таких комбінацій матеріалів, тому що склеєні частини виробу та шви можуть бути пошкоджені у процесі догляду. Додаткові проблеми викликає догляд за внутрішньою частиною взуття, тому що в результаті активного потовиділення та підвищеної температури тіла виникають сприятливі умови для появи грибка та бактерій. Саме для боротьби з цією проблемою було створено HEY-Sport SHOE WASH та HEY-Sport SHOE FRESH, які ідеально підходять очищення кросівок, кед та взуття для активних занять на вулиці (функціонального вуличного взуття). HEY-Sport SHOE FRESH надає взуття особливої чистоти, виступаючи бар'єром для захисту від грибків та бактерій та мінімізуючи ризик інфікування. Дезодоруюча формула засобу усуває неприємні запахи у взутті.

Рекомендації щодо використання

Розпорошіть усередині взуття, у тому числі і під устілкою, перед або після занять спортом і дайте як слід висохнути. Стирайте шкарпетки та інший спортивний одяг HEY-Sport SAFETY WASH.

Важливо:

Неправильне очищення та обробка спортивного взуття може негативно вплинути на матеріал. З гігієнічних міркувань необхідно періодично захищати взуття від грибків та бактерій.

Комплектація дезодоранту Hey-Sport SHOE FRESH:

  • дезодорант для взуття

Дезодорант для взуття HEY-Sport SHOE FRESH 100 мл

Артикул iz13509
В наявності
373 грн
425 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Оптові ціни від 5 одиниць
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Бренд Hey-Sport

Доставка "Нова Пошта"

Вартість доставки - від 60 грн:

  • поштомат - від 60 грн
  • у відділення - від 60 грн
  • кур'єром - від 95 грн

Доставка "Укрпошта"

Тариф Укрпошта Стандарт:

  • від 35 грн - до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів)
  • від 80 грн - від 15 кг

Тариф Укрпошта Експрес:

  • від 45 грн - до 15 кг, не більше 70 см (до 3 днів)
  • від 110 грн - від 15 кг

Доставка Rozetka

Організація видачі однієї відправки – 49,50 грн у Магазини ROZETKA.

Габаритні обмеження:

  • розмір довгої сторони трохи більше 120 см;
  • об'ємна та/або фактична вага не більше 15 кг (об'ємна вага (кг) = (довжина (см) × ширина (см) × висота (см)) / 4 000 );
  • лише одне вантажне місце.

►Перевірити наявність відділення Rozetka у Вашому місті за посиланням ⇒ https://rozetka.delivery/tracking/branches

 

Відправлення замовлень ДО 200 грн та ПОНАД 3500 грн здійснюється тільки за ПЕРЕДОПЛАТОЮ!

  • Оплата на рахунок ПриватБанку чи Monobank

Реквізити карти для проведення оплати, Ви отримаєте після обробки замовлення

  • Післяплата

Післяплата при отриманні замовлення по тарифах транспортних компаній

Комісія за грошовий переказ залежить від суми грошового переказу та компанії доставки:

  1. Нова пошта - 20 грн + 2%
  2. Магазини Розетка, ROZETKA Delivery - 10 грн + 1.5%
  3. Укрпошта - 10 грн + 1%
  • Оплата частинами Monobank

Комісія відсутня

Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank

Що для цього потрібне?

  1. Наявність кредитної картки від Monobank
  2. Доступний кредитний ліміт за сервісом "Оплата частинами"
  3. Перший платіж буде списано у день оформлення
  4. Як оформити покупку частинами monobank?

Оберіть товар з відміткою Покупка Частинами monobank

  1. Натисніть кнопку "Купити" та додайте товар у кошик.
  2. При оформленні замовлення оберіть спосіб оплати "Покупка Частинами monobank".
  3. Заповніть усі поля та натисніть "Замовлення підтверджую".
  4. Після цього заявку буде передано на розгляд до банку. Це триватиме кілька хвилин.
  5. Підтвердьте покупку у додатку monobank.
  6. Все, Ви оформили покупку частинами.
  7. Перегляньте інформацію про замовлення в особистому кабінеті.
  • Оплата частинами ПриватБанк

Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів

Що для цього потрібно?

  1. Бути клієнтом ПриватБанку;
  2. Мати картку Універсальна, Універсальна Gold, Platinum, Infinite або World Signia/Elite з кредитним лімітом, що покриває суму замовлення.
  3. Перший платіж буде списаний у день оформлення

Як оформити?

  1. Перейдіть на сторінку товару.
  2. У блоці Оплата для нього має бути вказана "Оплата частинами".
  3. Натисніть кнопку "Купити" і додайте товар у кошик.
  4. При оформленні замовлення виберіть спосіб оплати "«Оплата частинами» ПриватБанку" і кількість платежів.
  5. Заповніть усі поля і натисніть "Замовлення підтверджую".
  6. Підтвердьте оплату у додатку ПриватБанку.
  7. Оплату частинами оформлено! Переглядайте інформацію про замовлення в особистому кабінеті.
  • Онлайн-оплата Google Pay/Apple Pay

Онлайн оплата дозволяє швидко оплачувати покупки за допомогою банківських карток, збережених у вашому обліковому записі Google Pay/Apple Pay без комісії.

Електронний гаманець Google Pay/Apple Pay може зберігати дані всіх банківських карток, забезпечуючи легку та безпечну оплату на сайті та в мобільному додатку через смартфон та планшет чи браузер Chrome на будь-яких пристроях.

Використовуючи цей платіжний метод, не потрібно витрачати час на введення платіжних даних картки, купуючи в один клік.

На різні групи товару поширюється певний гарантійний термін, ця інформація зазначена у картці товару. Гарантія від 14 днів до року.

Порядок вирішення питання гарантійного ремонту товару, що був у експлуатації для його сервісного обслуговування:

  • необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефонами, вказаними на сайті інтернет-магазину;
  • надіслати фото та відео, де чітко відстежуються ознаки поломки, вказавши причину несправності товару;
  • менеджер передає фото або відео до сервісного центру для аналізу проблеми майстром з ремонту, оскільки це прискорює вирішення питання (іноді це можна зробити дистанційно);
  • якщо проблему неможливо вирішити дистанційно, менеджер оформляє заявку на гарантію та надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (надсилання здійснюється тільки Новою Поштою);
  • клієнт має надати чистий товар у повній комплектації;
  • після відправки товару клієнт повинен повідомити менеджера про номер товарно-транспортної накладної.

Причини відмови сервісного центру у гарантійному обслуговуванні (ремонті):

  • наявність на виробі механічних чи інших ушкоджень, що виникли у процесі експлуатації;
  • порушено гарантійні пломби;
  • порушено правила використання, наведені в «Інструкції з експлуатації»;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт, зміна конструкцій вузлів та деталей виробу;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до мережі;
  • ушкодження, що виникли внаслідок критичного відхилення напруги електромережі;
  • пошкодження, що виникли внаслідок використання товару не за призначенням або з порушенням Інструкції з експлуатації.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

  • Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

1. Обов'язкова перевірка товару при отриманні у поштовому відділенні:

  • При отриманні товару поштою необхідно оглянути товар на наявність пошкоджень та перевірити комплектацію.
  • При виявленні будь-яких візуальних пошкоджень або відсутності комплектуючих покупцю слід відмовитися від отримання товару та повідомити про це співробітника пошти, який складе акт пошкодження товару під час перевезення.
  • Покупцю слід одразу звернутися до продавця для обговорення питання повторного надсилання товару покупцю.
  • У разі отримання покупцем товару з будь-якими візуальними механічними пошкодженнями, подальші зобов'язання щодо обміну/повернення/гарантії продавець не несе.

2. Обмін товарів належної якості протягом 14 днів з моменту отримання покупцем здійснюється за дотриманням таких умов:

  • Товар не використовували, залишився товарний вигляд
  • Оригінальне заводське упакування, комплектуючі, споживчі властивості.

3. Повернення товарів неналежної якості у встановлені гарантійні строки здійснюється за дотриманням таких умов:

  • Оригінальна заводська упаковка та всі комплектуючі збережені
  • Товар не має візуальних механічних пошкоджень, не використовувався не за призначенням
  • Покупець звернувся у встановлений гарантійний термін для повернення/обміну/ремонту товару

4. Для повернення/обміну товару необхідно:

  • зв'язатися з представником інтернет-магазину IzBetona за телефонами (066) 330-33-99, (068) 719-59-33, (063) 749-63-40 для обговорення всіх деталей
  • скласти заяву на обмін або повернення коштів із зазначенням причин та недоліків
  • після погодження з представником інтернет-магазину надіслати товар разом із заявою перевізником "Укрпошта" за адресою: Київ 2, 02002, до питання, Єдинач Олена Юріївна, тел. 0663303399

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортну накладну послугу «зворотна доставка коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде знову відвідати відділення пошти, щоб змінити умови доставки.

5. Після отримання товару та перевірки стану продавець протягом 7 банківських днів або повертає кошти покупцю, або відправляє новий товар.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.